Fotogalerie

Ve ŠD (leden)Ve ŠD (leden) Zimní přikrmování ptáčkůZimní přikrmování ptáčků BobováníBobování  Stezka Tří králů Stezka Tří králů Hrajeme a stavíme I odd.Hrajeme a stavíme I odd. Spaní ve škole I odd.Spaní ve škole I odd. Strašidelný rej v I odd. ŠDStrašidelný rej v I odd. ŠD Strašidelný rej v I odd. ŠDStrašidelný rej v I odd. ŠD Strašidelný rej ve III odd. ŠDStrašidelný rej ve III odd. ŠD Užíváme si v ŠD- staviteléUžíváme si v ŠD- stavitelé Připravujeme se na HalloweenPřipravujeme se na Halloween Pozdrav od I odděleníPozdrav od I oddělení Včera Družínka navštívila Kino Kolín. Společně jsme přivítali nový školní rok. Dětem se film Včera Družínka navštívila Kino Kolín. Společně jsme přivítali nový školní rok. Dětem se film "Suprákoví" moc líbil Rádi stavímeRádi stavíme Procházka na dětské hřištěProcházka na dětské hřiště Divadlo Malá čarodejniceDivadlo Malá čarodejnice Masopustní rej ve III. ODD ŠD se skvěle vydařil, dětem zářil spokojený úsměv na tvářích - s nasazením se soutěžilo za mohutného fandění. Děkujeme všem maminkám za přichystané  občerstvení.Masopustní rej ve III. ODD ŠD se skvěle vydařil, dětem zářil spokojený úsměv na tvářích - s nasazením se soutěžilo za mohutného fandění. Děkujeme všem maminkám za přichystané občerstvení. Masopustní rej III otdMasopustní rej III otd 	Masopustní rej III otd Masopustní rej III otd 	Masopustní rej III otd Masopustní rej III otd Masopustní odpoledneMasopustní odpoledne Nesedíme na jednom místěNesedíme na jednom místě III odděleníIII oddělení Jak si hrajeme a stavímeJak si hrajeme a stavíme Relax ve družiněRelax ve družině zkouškazkouška Valentýnská dílnaValentýnská dílna Výlet do kina 3 třídaVýlet do kina 3 třída Sněhové hrátkySněhové hrátky Procházka a soutěžení v parkuProcházka a soutěžení v parku Jak se máme ve družiněJak se máme ve družině Halloweenský karneval + dýňobraníHalloweenský karneval + dýňobraní Kouzelnické vystoupeníKouzelnické vystoupení Slavnostní zahájení ŠD v kolínském kiněSlavnostní zahájení ŠD v kolínském kině Dětský den pro družinu pořádaný 7. třídouDětský den pro družinu pořádaný 7. třídou Střípky z družinyStřípky z družiny Přespávání ve družiněPřespávání ve družině KarnevalKarneval ProsinecProsinec ListopadListopad Tvoření pro MotolTvoření pro Motol ŘíjenŘíjen Září 2021Září 2021 Mirákulum 2021Mirákulum 2021 Červen 2021Červen 2021 Květen 2021Květen 2021 Duben 2021Duben 2021 Karneval Karneval Leden 2021Leden 2021 Fotky Prosinec 2020Fotky Prosinec 2020 Listopad 2020Listopad 2020 Říjen 2020Říjen 2020 Září 2020Září 2020 3. čtvrtletí 2019/20203. čtvrtletí 2019/2020 Foto 2. čtvrtletíFoto 2. čtvrtletí Prosinec 2019Prosinec 2019 Pěnkavův dvůrPěnkavův dvůr Listopad 2019Listopad 2019 Exkurze Včelí světExkurze Včelí svět Výlet Kutná HoraVýlet Kutná Hora Říjnové foto 2019Říjnové foto 2019 Výlet PoděbradyVýlet Poděbrady Exkurze Vodní důmExkurze Vodní dům Září 2019Září 2019 Příměstský tábor 2019Příměstský tábor 2019 Výstava životního prostředíVýstava životního prostředí Knihovna Kutná HoraKnihovna Kutná Hora Čarodějnické přespáníČarodějnické přespání JaroJaro Projektový den - První pomocProjektový den - První pomoc Národní zemědělské muzeum v PrazeNárodní zemědělské muzeum v Praze Krkonošská stezka korunami stromůKrkonošská stezka korunami stromů KarnevalKarneval Zimní radovánkyZimní radovánky Lednové fotoLednové foto Vánoce ve školní družiněVánoce ve školní družině 3.oddělení3.oddělení Výlet do divadla Spejbla a HurvínkaVýlet do divadla Spejbla a Hurvínka Podzimní vyrábění v 2. oddělení Podzimní vyrábění v 2. oddělení Výročí republikyVýročí republiky Jsem školákJsem školák Malujeme déšť v 1. odděleníMalujeme déšť v 1. oddělení Příměstský tábor 2018Příměstský tábor 2018 Zdobení školy na prázdninyZdobení školy na prázdniny Horká letní odpoledne v ŠDHorká letní odpoledne v ŠD Den dětí v ŠDDen dětí v ŠD Netradiční výtvarné technikyNetradiční výtvarné techniky Exotická zvířataExotická zvířata Jogínci v solné jeskyniJogínci v solné jeskyni Dárky pro budoucí prvňáčkyDárky pro budoucí prvňáčky Tvoření JogínkůTvoření Jogínků Březen - měsíc knihyBřezen - měsíc knihy Karneval ve školní družiněKarneval ve školní družině Planetárium PrahaPlanetárium Praha Skřítek ZimníčekSkřítek Zimníček Vánoce ve školní družiněVánoce ve školní družině Skřítek AdventíčekSkřítek Adventíček Krabice od botKrabice od bot Ohlédnutí za podzimemOhlédnutí za podzimem Hurvínek a cesta do TramtárieHurvínek a cesta do Tramtárie Skřítek PodzimníčekSkřítek Podzimníček Podzimní prázdniny ve školní družiněPodzimní prázdniny ve školní družině CvrčkujemeCvrčkujeme Všecky švestky mají peckyVšecky švestky mají pecky Podzim v 1. oddělení ŠDPodzim v 1. oddělení ŠD První týden v ŠDPrvní týden v ŠD Jogínci v solné jeskyniJogínci v solné jeskyni Návštěva ve školní družiněNávštěva ve školní družině Enkaustika v ŠDEnkaustika v ŠD Milá maminkoMilá maminko Velikonoční tvořeníVelikonoční tvoření Naše pohádkyNaše pohádky Valentýnská srdíčka ve 3. odděleníValentýnská srdíčka ve 3. oddělení Noc s Andersenem Noc s Andersenem KarnevalKarneval Výlet za drakyVýlet za draky Proto pozor, proto bacha!Proto pozor, proto bacha! Zimní tvořeníZimní tvoření Pokusy z leduPokusy z ledu Vánoce ve družiněVánoce ve družině Divadlo S+HDivadlo S+H Podzimní vyrábění 3. odděleníPodzimní vyrábění 3. oddělení Podzimní vyrábění 3. odděleníPodzimní vyrábění 3. oddělení Štrúdlování ve 3. odděleníŠtrúdlování ve 3. oddělení Zeleninka ve 3. odděleníZeleninka ve 3. oddělení DýňobraníDýňobraní ŠtrúdlováníŠtrúdlování Zeleninka pro zdravíZeleninka pro zdraví Příměstský táborPříměstský tábor Příměstský táborPříměstský tábor Čarodějnické přespávání ve družiněČarodějnické přespávání ve družině UKLÍZÍME CELÉ ČESKO!UKLÍZÍME CELÉ ČESKO! První pomocPrvní pomoc Hrady a zámkyHrady a zámky Pirátské odpolednePirátské odpoledne Noc s Andersenem 1. odděleníNoc s Andersenem 1. oddělení Únor ve družíněÚnor ve družíně Jednohubky, Karnevalové pohoštěníJednohubky, Karnevalové pohoštění Karneval v ŠDKarneval v ŠD Tlapkujeme 1. oddělení ŠDTlapkujeme 1. oddělení ŠD Leden ve 3. odděleníLeden ve 3. oddělení Zimní olympiádaZimní olympiáda Zima ve družiněZima ve družině Ohlédnutí za VánocemiOhlédnutí za Vánocemi podzim ve družiněpodzim ve družině pečeme cukrovípečeme cukroví jablíčkový týdenjablíčkový týden drakiádadrakiáda Čarodějnické odpoledne v ŠDČarodějnické odpoledne v ŠD KrabičkováníKrabičkování Únorové střípky z družinyÚnorové střípky z družiny KarnevalKarneval Výtvarná dílnička - sněhuláciVýtvarná dílnička - sněhuláci ČteníČtení Mikuláš ve školní družiněMikuláš ve školní družině Vyrábíme modelínuVyrábíme modelínu Výroba papírových dráčkůVýroba papírových dráčků